loading...

poikas

poikas

بازدید : 175
چهارشنبه 23 مهر 1399 زمان : 16:38

لیفتراک زوم لاین ، لیفتراک نوعی ماشین صنعت محسوب می‌شود که جهت حمل بار در انبارها و همچنین در سالن های مختلف از آن استفاده خواهد شد. این نوع ماشین ها دارای انواع مختلفی هستند و توسط کارخانه های مختلفی در سراسر جهان تولید می شوند.

لیفتراک زوم لاین ، لیفتراک نوعی ماشین صنعت محسوب می‌شود که جهت حمل بار در انبارها و همچنین در سالن های مختلف از آن استفاده خواهد شد. این نوع ماشین ها دارای انواع مختلفی هستند و توسط کارخانه های مختلفی در سراسر جهان تولید می شوند.

بنابراین در این بازار شرکت های معتبر مختلفی وجود دارند که با یکدیگر به رقابت می پردازند. شرکت لیفتراک زوم لاین یکی از این برندهای معروف می باشد که در سال ۱۹۹۲ آغاز به کار کرده و تحت نام تجاری صنایع ماشین آلات سنگین محصولات مختلفی را تولید کرده به بازار جهانی روانه می کند.

این شرکت در سال ۲۰۰۰ وارد بازار بورس جهانی در هنگ کنگ شد. شرکت زوم لاین توانسته از انواع ماشین آلات تخصصی، ابزار آلات و انواع لیفتراک را تولید کند و همچنین از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا برای تولید این ماشین‌آلات استفاده می‌کند. این شرکت مجهز به سیستم مهندسی فوق العاده و خدمات فروش بسیار خوبی است.

مراکز صنعتی و پارک های فناوری مختلفی در چین توسط این شرکت ایجاد شده‌اند و از نظر صنعتی شرکت زوم لاین توانسته است بیش از ۱۰۰ کشور را پوشش دهی کند. محصولات شرکت زوم لاین به شرکت های مختلف دنیا مانند شرکت های آفریقایی، استرالیایی، روسیه و کشور آسیایی فروخته می‌شوند.


مدل های مختلف لیفتراک زوم لاین

شرکت زوم لاین دارای مدل‌های مختلفی از لیفتراک است و لیفتراک دوگانه‌سوز، لیفتراک دیزلی و لیفتراک برقی از جمله لیفتراک عرضه شده در بازار هستند. برای خرید و سفارش این لیفتراک ها می‌توان به نمایندگی های فروش آن مراجعه کرد. در نمایندگی های مجاز فروش محصولات و خدمات زوم لاین انواع مختلف لیفتراک با قیمت های مختلفی عرضه می شوند.


در ابتدا کمپانی زوم لاین در زمینه طراحی و ساخت ماشین الات عمرانی فعالیت داشت‌. این کپانی در سال ۲۹۹۱ در زمینه صنایع ماشین آلات سنگین زوم لاین تغییر نام داد و در لیست مرجع بورس شرکت هاى بزرگ چینى جای گرفت.


انواع لیفتراک زوم لاین

برخی از نمونه های لیفتراک زوم لاین که در بازار موجود هستند، لیفتراک ZOOMLION برقی، لیفتراک های دیزل E و R و Z و لیفتراک های دیزل سنگین، لیفتراک ZOOMLION دوگانه سوز با سوخت گاز و بنزین و … هستند‌.


برخی از انواع این نمونه ها عبارتند از:
دیزلی سری E
لیفتراک FD15E – برابر ۱٫۵ تن
لیفتراک FD18E – برابر ۱٫۸ تن
لیفتراک FD20E – برابر ۲ تن
لیفتراک FD30E – برابر ۳ تن
لیفتراک FD40E – برابر ۴ تن
لیفتراک FD50E – برابر ۵ تن
دیزلی سری R
لیفتراک FD30R – برابر ۳ تن
لیفتراک FD35R – برابر ۳٫۵ تن
دیزلی سری Z
لیفتراک FD30Z – برابر ۳ تن
لیفتراک FD35Z – برابر ۳٫۵ تن
لیفتراک FD38Z – برابر ۳٫۸ تن
از جمله لیفتراک های دیزلی سنگین، برقی و دوگانه سوز و برقی زوم لاین عبارتند از:
لیفتراک دیزل سنگین
لیفتراک FD50 – برابر ۵ تن
لیفتراک FD70 – برابر ۷ تن
لیفتراک FD80 – برابر ۸ تن
لیفتراک دوگانه سوز
لیفتراک FL15 – برابر۱٫۵ تن
لیفتراک FL18 – برابر۱٫۸ تن
لیفتراک FL20 – برابر۲ تن
لیفتراک FL30 – برابر۳ تن

لیفتراک دیزلی لیفتراک زوم لاین لیفتراک دیزلی زوم لاین

لیفتراک دیزلی یکی از انواع لیفتراک های زوم لاین است که این نوع از لیفتراک ها در وزن های مختلفی تولید می شوند. بنابراین دارای کارایی متفاوتی با یکدیگر هستند. از جمله رایج ترین نمونه های لیفتراک دیزلی می توان به نوع ن ۴، ۵ و ۷ تن، آن اشاره کرد که در مقایسه با دیگر مدل‌های لیفتراک دیزلی از کاربرد بیشتری برخوردار هستند.

همچنین این لیفتراک ها دارای امکانات پیشرفته بوده و در آنها موتور قدرتمند و قوی، سیستم های هشدار سوخت، فیلتر های هوای پیشرفته، امنیت و راندمان بالا و همچنین عدم تولید آلودگی به کار رفته است. این نوع از لیفتراک ها از نظر قیمتی بسیار مقرون به صرفه بوده و در صنایع از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند. در صورتی که قصد کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این نوع لیفتراک را دارید می توانید با کارشناسان این سایت تماس برقرار کنید.


لیفتراک دوگانه سوز زوم لاین

نوع دیگری از لیفتراک های زوم لاین نوع لیفتراک دوگانه سوز است که دارای سری های مختلفی بوده و برخی از نمونه های آن به سیستم هیدرولیکی مجهز می باشند. از این رو موجب کاهش مصرف سوخت خواهد شد. لیفتراک های دوگانه سوز زوم لاین با استفاده از گاز و بنزین کار می‌کنند و هیچ گونه آلایندگی برای محیط زیست نخواهند داشت.

بر اساس وزن راننده می توان صندلی‌های لیفتراک دوگانه سوز زوم لاین را تنظیم کرد و همچنین صندلی راننده لیفتراک به کمربند ایمنی مجهز بوده و دارای دو فیلتر هوا است که از ورود گرد و خاک به داخل کابینجلوگیری خواهد کرد. این لیفتراک ها دارای سقف ضد آب بوده و در مقایسه با مدل های دیگر لیفتراک دارای ابعاد و وزن کوچکتری هستند.


لیفتراک برقی زوم لاین

از جمله فعالان حوزه طراحی و تولید ماشین سازی و انبارداری می توان به شرکت زوم لاین اشاره کرد که از شرکت های معروف در دنیا می باشد. در این شرکت انواع مختلف لیفتراک صنعتی و تجهیزات انبارداری تولید می‌ شود و محصولات آن را به کشورهای مختلف دنیا عرضه می ‌کنند.

در مجموعه صنعتی زوم لاین انواع مختلفی از لیفتراک برقی، دیزلی دو گانه سوز زوم لاین تولید شده و یکی از معروف ترین نمونه های آن می توان به لیفتراک برقی زوم لاین اشاره کرد که دارای سری های مختلفی است که دارای ظرفیت حمل بار گوناگون می باشد.


ویژگی های اصلی لیفتراک برقی زوم لاین FB

در رابطه با ویژگی های لیفتراک برقی زم لاین باید گفت که این لیفتراک مجهز به موتور پر قدرت ac است که دارای امنیت و کیفیت بالایی بوده و این موتور از راندمان کار بالا و هزینه تعمیرات و نگهداری خوبی برخوردار می باشد. بنابراین هزینه تعمیرات و نگهداری لیفتراک را به میزان زیادی کاهش خواهد داد. در موتور این نوع لیفتراک سیستم هشدار به کار رفته است که این سیستم از بروز خطرات احتمالی و آسیب های جدی در حین کار با لیفتراک جلوگیری خواهد کرد.


برخی نمونه های لیفتراک برقی زوم لاین هیچ گونه آلودگی صوتی ندارند و در مصرف باطری نیز به میزان زیادی صرفه جویی خواهد شد‌. با استفاده از لیفتراک برقی زوم لاین می توان به راحتی بارگیری را انجام داد و راننده لیفتراک خیلی ساده با استفاده از اهرم های لیفتراک می‌تواند بار را جابه‌جا کند.

صندلی های به کار رفته در این نوع لیفتراک زوم لاین به صورت ارگونومیک طراحی شده و مطابق با وزن راننده می توان آنها را طراحی و تنظیم نمود. در مقایسه با دیگر برند لیفتراک، لیفتراک زوم لاین دارای ابعاد کوچکتری است. چون از قدرت عملیاتی بالا در مکان های مختلف بهرمند است. برخی از نمونه های ان به صورت ۳ چره و برخی دیگر به صورت ۴ چرخ در بازار کشور ما وجود دارند.

منبع :

https://dinolifterakkhezel.com/%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa%d8%b1%d8%a7%da%a9-%d8%b2%d9%88%d9%85-%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86/

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 222
  • بازدید کلی : 12081
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی