loading...

poikas

poikas

بازدید : 313
11 زمان : 1399:2

سرمايه گذاري در كانادا روشي مناسب اما نسبتا طولاني جهت اخذ اقامت دائم كانادا

اگر مايل هستيد در خصوص سرمايه گذاري در كانادا اطلاعاتي به دست آوريد بايد به اطلاع برسانيم كه در حال حاضر برنامه فدرال سرمايه گذاري در كانادا بسته است

و دولت فدرال كانادا هيچ روش اخذ اقامت كانادا و يا مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري در كانادا را در حال حاضر ندارد. اما راه هاي زيادي براي سرمايه گذاري در كانادا وجود دارد كه منجر به اخذ اقامت دائم كانادا از طريق ايالت ها و دولت هاي محلي مي گردد. در حال حاضر ايالت هاي منيتوبا، ساسكاچوان، جزاير پرينس ادواردز و كبك برنامه هاي اخذ اقامت دائم كانادا را ارائه مي نمايند.

شرايط دريافت ويزاي سرمايه گذاري كانادا

در اين روش هاي اخذ اقامت كانادا و مهاجرت به كانادا پيچيدگي هاي وجود دارد و مشاوره با يك وكيل مهاجرت كانادا در اين خصوص لازم به نظر مي رسد. ابتدا مي بايست اقدام به اخذ مدرك زبان خود بنمايد. اكثر برنامه هاي مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري نيازمند نمره آيلتس جنرال در حد نمره ۵ مي باشند. برخي از برنامه ها نيازمند مدرك ليسانس براي ادامه برنامه مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري در كانادا هستند. همچنين مي بايست بتوانيد نشان دهيد كه سابقه چند ساله در اداره يك شغل در كشور محل سكونت خود و مديريت يك بيزنس را داريد.

جهت ارائه مدارك شغلي ارائه جواز كسب، سوابق شغلي، آگهي روزنامه رسمي تغييرات شركت و غيره مفيد مي باشد و جهت تكميل پرونده شما جهت سرمايه گذاري در كانادا كمك مي نمايد. همچنين در بسياري از برنامه هاي مهاجرت كانادا از طريق سرمايه گذاري در كانادا لازم است شما تمكن مالي خود را جهت اخذ اقامت دائم كانادا اعلام فرماييد. اين تمكن مالي با مدارك مالي و بانكي و همچنين اسناد ملكي قابل ارائه مي باشد. نرخ تبديل ارز در حال حاضر نرخ ارز دولتي مي باشد. اكثر برنامه هاي مهاجرتي كانادا تمكن مالي در حد ۳۵۰ هزار دلار كانادا را مطالبه مي نمايند.

مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري

سرمايه لازم جهت سرمايه گذاري در كانادا

اگر بتوانيد اثبات كنيد كه دارائي مناسب جهت مهاجرت به كانادا را داريد در مرحله بعدي ايالت هاي كانادا كه برنامه سرمايه گذاري در كانادا را دارند از شما مي خواهند كه توان سرمايه گذاري مبالغي در كانادا را داشته باشيد. اين مبالغ بسته به هر ايالت كانادا متفاوت است. بطور مثال ايالت منيتوبا براي شهر ويني پگ كه مركز استان منيتوبا مي باشد، مبلغ ۲۵۰ هزار دلار كانادا جهت سرمايه گذاري در كانادا مطالبه مي نمايد. اگر در يكي از شهرهاي اطراف ويني پگ كه حداقل ۵۰ كيلومتر با آن فاصله دارد اقدام به سرمايه گذاري در كانادا بنماييد مبلغ ۱۵۰ هزار دلار كانادا نياز خواهد بود تا بتوانيد مهاجرت به كانادا را برنامه ريزي نماييد.

اخذ اقامت كانادا از طريق سرمايه گذاري ۲۰۱۹

لازم به ذكر است كه هم اكنون در هيچ كدام از برنامه هاي مهاجرت سرمايه گذاري كانادا به طور مستقيم اخذ اقامت كانادا امكان پذير نمي باشد و سرمايه گذار مي بايست ابتدا به مدت دوسال ويزاي سرمايه گذاري كانادا را اخذ نمايد و در مدت دو سال در ايالت مورد نظر حضور داشته باشد و پس از دو سال بتواند اقامت دائم كانادا را اخذ نمايد. در دو سالي كه در ايالت مذكور ساكن هستيد لازم نيست كاري سود ده را اداره نماييد اما مي بايست به طور مرتب به اداره مهاجرت كانادا و اداره ايالتي گزارش كسب و كار خود را بدهيد. همچنين در ظرف دوسال ترك ايالت و سفر به ايران براي مدت طولاني موجب ابطال اقامت كانادا مي گردد.

سرمايه گذاري با ثبت شركت در كانادا

براي شما يك شركت در كانادا ثبت مي گردد. مبلغ مذكور در حساب ايالت سپرده مي گردد و پس از آنكه كسب و كار مورد نظر متقاضي مهاجرت به كانادا ايجاد شد مي بايست بطور متوالي گزارش هايي را به اداره مهاجرت كانادا ارسال نماييد و روند كسب و كار خود در كانادا را توضيح دهيد. ويزاي شما در مدت اين دوسال ويزاي كار مي باشد بنابراين فرزندان شما به عنوان يك خارجي اجازه تحصيل در كانادا خواهند داشت. همچنين از بيمه و مزاياي بين المللي مي بايست استفاده نماييد.

چه مدت بعد از سرمايه گذاري در كانادا مي توان اقامت دائم گرفت؟

چنانچه اين دو سال كسب و كار شما دوام و استحكام يابد در پايان دوسال و با ارائه گزارش مي توانيد درخواست اقامت دائم كانادا نماييد و اقامت كانادا از طريق سرمايه گذاري كانادا به شما داده خواهد شد. از آن پس شما مقيم دائم كانادا محسوب مي گرديد و از كليه امكاناتي كه يك كانادايي مي تواند داشته باشد برخوردار خواهيد بود. اين امكانات شامل بيمه كانادا، تحصيل در كانادا بصورت رايگان براي فرزندان، تحصيل در دانشگاه هاي كانادا با شهريه دانشجوي كانادايي و ساير امكاناتي كه هر شهروند كانادا دارد مي باشد.

مزاياي سرمايه گذاري در كانادا

امروزه كشور كانادا با ايجاد نمودن شرايط مناسب براي سرمايه گذاري و راه اندازي كسب و كار، توانسته به يك قطب اقتصادي در جهان تبديل شود؛ البته مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري مزاياي ديگري را نيز براي فرد به ارمغان مي آورد مزايايي چون:

ايجاد امكانات و شرايط مناسب شغلي، زندگي و تحصيلي

دريافت اقامت دائم فرد متقاضي ( براي خود و همسر و فرزندانش) از طريق سرمايه گذاري كانادا

برخورداري از تحصيلات رايگان براي فرزندان كمتر از ۱۸ سال

برخورداري از خدمات بيمه بصورت رايگان

عدم نياز متقاضي به مدارك تحصيلي بالا جهت سرمايه گذاري در كانادا (سرمايه گذاري نيازمند برخورداري از سابقه و تجربه كار مديريتي و داشتن سرمايه به مقدار كافي مي باشد)

فرد متقاضي تنها با داشتن مهارت معمولي در زبان هاي انگليسي و يا فرانسوي (بدون نياز به مدارك و نمرات در سطح بالا ) مي تواند در كانادا سرمايه گذاري نمايد.

ويزاي سرمايه گذاري كانادا

حداقل مبلغ سرمايه گذاري در كانادا ۲۰۱۹

با توجه به ميزان مهاجرت افراد از طريق سرمايه گذاري در كشور كانادا، نشان مي دهد كه سرمايه گذاري در اين كشور نسبت به ساير كشور هاي جهان از هزينه كمتري برخوردار است به گونه اي كه افراد مي توانند تنها با ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزار دلار (كانادا) در اين كشور سرمايه گذاري نمايند.

البته مهاجرت به هر كدام از ايالت ها و استان هاي واقع در كانادا، نيازمند برنامه مهاجرتي خاص به خود هستند كه در زير به شرح هر يك مي پردازيم.

سرمايه گذاري در استان كبك

چنان چه فردي قصد سرمايه گذاري در استان كبك كانادا را داشته باشد لازم است تا مبلغي بالغ بر ۲۲۰ هزار دلار (كانادا) را در يك بانك معتبر (بعنوان واسط بين فرد سرمايه گذار با دولت كانادا) سپرده گذاري نمايد و در عوض، خود فرد و اعضاي خانواده اش مي توانند از خدماتي چون تحصيلات، بيمه بهداشتي و درماني استفاده نمايند.

همچنين در اين روش در همان ابتداي ورود، متقاضيان مي توانند اقامت دائم خود را نيز بدست اوردند (براي سرمايه گذاري در كبك نيازي به داشتن مدرك زبان انگليسي نيست.)

سرمايه گذاري در استان پرنس ادوارد

جهت سرمايه گذاري در استان پرنس ادوارد، لازم است تا متقاضي كسب و كار و بيزينسي مرتبط با مهارت و تجربه قبلي خود، راه اندازي و يا خريداري نمايد كه براي اين كار نيازمند مبلغ ۲۷۵ هزار دلار مي باشد .

البته در صورت ۶ ماه زندگي در اين استان، ۲۵ هزار و با گذشت ۱ سال زندگي، ۵۰ هزار دلار ديگر به متقاضي برگردانده و مابقي ( ۱۵۰ هزار دلار ) براي راه اندازي بيزينس به فرد متقاضي داده مي شود.)

همچنين لازم است تا متقاضي قبل از شروع سرمايه گذاري حداقل ۱ بار به اين جزيره سفر كرده و از مدرك تحصيلي ليسانس و زبان آيلتس برخوردار باشد.

سرمايه گذاري در استان بريتيش كلمبيا

سرمايه گذاري در استان بريتيش كلمبيا (ونكوور) نيازمند برخورداري از مبلغي بالغ بر ۲۰۰ الي ۴۰۰ هزار دلار كانادا مي باشد كه در صورت موفقيت در راه اندازي كسب و كار، اقامت دائم را نيز بدست مي اورد.

همچنين در صورت داشتن سرمايه بيشتر، متقاضيان مي توانند بجز خانواده خود، ۱ الي ۵ نفر از اغضاي كاري را براي اين بيزينس به كانادا بياورند

سرمايه گذاري در استان منيتوبا

براي سرمايه گذاري در استان منيتوبا نيز لازم است تا متقاضي مبلغ بالغ بر ۱۰۰ هزار دلار كانادا را نزد دولت كانادا سپرده گذاري نمايد كه به متقاضي اين امكان را مي دهد تا در صورت سرمايه گذاري، ۱۵۰ هزار دلار را از دولت كانادا بصورت وام دريافت نمايد.

البته لازم به ذكر است كه در صورت موفقيت در كسب و كار اين مبلغ (۱۰۰هزار دلار) به متقاضي برگردانده مي شود در غير اينصورت مبلغ سپرده بازگردانده نخواهد شد.

البته در هر دو صورت، متقاضي ميتواند اقامت دائم كانادا را بدست مي آورد.

گروه آتلانتيك مشاور شما جهت اخذ اقامت دائم كانادا از طريق سرمايه گذاري در كانادا

اگر قصد اقدام به اخذ اقامت دائم كانادا از طريق برنامه هاي سرمايه گذاري در كانادا يا برنامه استارت آپ كانادا را داريد گروه مهاجرتي آتلانتيك مشاور مناسبي جهت مهاجرت به كانادا و انجام امور دريافت ويزا مي باشد. هم اكنون با ما تماس بگيريد و از مشاوره همكاران ما جهت دريافت ويزاي سرمايه گذاري كانادا بهره مند شويد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 12
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 7
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 65
  • بازدید سال : 160
  • بازدید کلی : 12019
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی