loading...

poikas

poikas

بازدید : 333
11 زمان : 1399:2

چگونه متوجه شوم چه سايز و وزن چمداني مي توانم با خود ببرم؟(چالش اضافه بار)

به اين نكته توجه داشته باشيد قبل از سفر حتما ايرلاين خود را از جهت بار مجاز كه مي توانيد داخل چمدان بگذاريد (براي تحويل به قسمت بار) و چمداني كه مي توانيد داخل هواپيما ببريد كنترل كنيد چون بستگي به ايرلاين و نوع بليط شما كه بيزينس كلاس يا فرست كلاس باشد يا اكونومي مي توانيد حجم و سايز هاي مختلفي را با خود ببريد.

از اين رو با توجه به محدوديت بار از نظر وزني و حجمي با توجه به ليستي كه هر سال توسط ايرلاين ها در سايت شان منتشر مي شود، مي توانيد در اينجا مشاهده كنيد قبل از سفر حتما ايرلاين خود را كنترل نماييد تا در فرودگاه دچار سردرگمي و متحمل هزينه اضافه بار نشويد يا از شما بخواهند كه اضافه بار خود را از چمدان خالي كرده و در كيف ديگري قرار دهيد.

بعد از چك كردن ايرلاين خود بهترين راه حل اين است كه بعد از چيدمان لباس و لوازم خود در چمدان آن را هم وزن كنيد تا بيشتر از حد مجاز پر نكرده باشد. معمولا" حجم سايز متوسط چمدان هاي دلسي(20 الي 25 كيلوگرم) استاندارد كليه ايرلاين ها مي باشد كه مي توانيد به راحتي حمل كرده و با خيال راحت با هر ايرلايني سفر كنيد.

همينطور مي توانيد حجم لباس هاي خود را مانند كاپيشن يا پالتو يا لباس هاي بافت خود را با كيسه هاي وكيوم دلسي كه مخصوص همين كار است كم كرده تا حجم چمدان شما براي گذاشتن لوازم ديگر كافي باشد.

سبك ترين چمدان دلسي كدام است؟

با توجه به محدوديت بار در ايرلاين هاي مختلف و مشكل اضافه بار ، اكثر چمدان هاي دلسي سبك كار شده و بعضي از ان ها به عنوان چمدان هاي سوپر لايت مشخص شده كه سبك ترين نوع چمدان هاي دلسي است كه علاوه بر ان حمل و نقل چمدان را براي شما آسان تر خواهد كرد كه مي توانيد مدل هاي آن را هم از اينجا مشاهده نماييد.

چمدان دو چرخ بهتر است يا چهار چرخ؟

معمولا در خريد چمدان توجه به نوع چرخ ها و تعداد چرخ هاي چمدان بسيار اهميت دارد كه چمدان هاي دلسي در اين مورد بسيار عالي عمل كرده است. دلسي چمدان هايي را با چهار چرخ معمولي و چهار چرخ دوبل طراحي كرده است؟در حال حاضر معمولا" ديگر اكثر برندها چمدان هاي دو چرخ طراحي نمي كنند به دليل اينكه چمدان هاي چهار چرخ درخواست كننده بيشتري دارد.

چمدان هاي چهار چرخ در زمان جا به جايي به راحتي به همه طرف حركت مي كنند (360 درجه هستند) و بدون شك راحت تر مي توانيد آن ها را حركت دهيد. معمولا تعداد چرخ ها در ميزان روان بودن حركت و سرعت حمل آن ‌ها تأثيرگذار است. يكي از مزيت هاي چمدان هاي چهار چرخ دلسي اين است كه وزن چمدان به جاي اينكه بر روي دست شما بي افتد بر روي چرخ‌ ها تقسيم مي شود .موردي كه خيلي مسافران نگران آن هستند آسيب ديدن اين چرخ ها در قسمت بار است كه جنس چرخ هاي چمدان هاي دلسي از بهترين نوع يعني از جنس چرخ‌ هاي بلبرينگ (اسكيتي) مي باشد كه با توجه به مكاني كه چمدان در آن جا حركت مي كند چه سطح صاف و يا چه سطح نا هموار اين چرخ ها بسيار مقاوم روان و سريع و بي صدا هستند.فرق چمدان هاي چهار چرخ با چمدان هاي چهار چرخ دوبل اين است كه اين نوع چرخ ها روي فرش هتل راحت تر حركت مي كنند و هنگامي كه چمدان شما خيلي سنگين است روان تر كنار شما حركت خواهد كرد.

براي ديدن چمدان هاي چهار چرخ دوبل كليك كنيد.

زيپ هاي چمدان ها،تك زيپ بهتر است يا دو زيپ؟

زيپ بعضي از مدل چمدان هاي دلسي زيپ سكيورتك است به معني دو لايه بودن آن است اين مورد براي امنيت چمدان هاست كه دو لايه كار مي شود و به هيچ عنوان هيچ كدام از زيپ هاي آنها باز نخواهد شد تا از اين طريق كسي به چمدان شما در قسمت بار دستبرد نزد.

دليل بعدي دو لايه بودن زيپ ها بحث مقاوم بودن اين زيپ هاست كه 41 برابر قوي تر از زيپ هاي معمولي هستند تا مواقعي كه آن ها را خيلي پر كرديد و به قسمت بار هواپيما تحويل داديد در اثر پرتاپ ها در فرودگاه زيپ ها از هم جدا نشوند.

همينطور بعضي از مشتريان نگران زيپ هاي چمدان هستند تا بر اثر استفاده و تعداد دفعات باز و بسته كردن ،زيپ هاي چمدان آسيب نبيند كه با زيپ سكيور بودن چمدان، دلسي اين نگراني را به طور كل حل كرده است.

براي ديدن خريد اينترنتي كوله پشتي مسافرتي دلسي اينجا كليك كنيد.

تاريخچه برند دلسي

در زمينه چمدان و ساك ، انواع كيف هاي اداري ، لپ تاپ و كوله پشتي يكي از برند هاي بسيار معتبر برند فرانسوي دلسي است كه اين برند تحت ليسانس اين كشور در چين توليد مي شود با وجود گذشت حدود 70 سال از تاسيس اين برند اما با به كارگيري تكنولوژي هاي جديد و طراحي هاي منحصر به فرد وكيفيت بالاي محصولات همچنان تلاش در جلب رضايت مشتريان دارد و دغدغه مشتريان از مشكلات چمدان را سرلوحه فعاليت هاي خود قرار داده است.

كيف-دستي-اپ-تاپ-دلسي

هرآن‌چه كه بايد در مورد كيف لپ تاپ بدانيد

اگر قصد خريد كيف لپ تاپ با كيفيت عالي را داريد در اين مقاله با ما همراه باشيد . كيف لپ تاپ وسيله‌اي است كه استفاده از آن از زمان جايگزين‌شدن تدريجي كامپيوترهاي دسكتاپ يا روميزي با لپ‌تاپ‌ها بيشتر شده و به‌تدريج انواع متنوع آن با امكانات و ويژگي‌هاي متفاوت به بازار عرضه شده‌اند. امكان جابه‌جاكردن لپ‌تاپ يكي از مهم‌ترين مزيت‌هاي آن نسبت به كامپيوترهاي روميزي ست. افرادي كه از لپ‌تاپ‌ها استفاده مي‌كنند، مي‌توانند اين دستگاه را در مكان‌هاي مختلف مانند محل كار، دانشگاه، مدرسه و غيره همراه خود داشته باشند و حتي هنگام سفر نيز كامپيوتر خود را همراه ببرند. اما آن‌چه در بهره‌گيري از اين مزيت داراي اهميت قابل توجهي ست، محافظت از لپ‌تاپ هنگام جابه‌جاكردن آن است، چراكه ممكن است درصورت غفلت، لپ‌تاپ بر اثر عواملي مانند ضربه، حرارت، رطوبت، گردوغبار و موارد اين‌چنيني بسيار سريع مستهلك شود و يا به‌يك‌باره آن‌چنان آسيب ببيند كه ديگر قابل استفاده نباشد. لپ‌تاپ‌ها به‌طور كلي دستگاه‌هاي گران‌قيمتي هستند و معقول‌تر آن است تا با صرف هزينه‌اي كم، نسبت به قيمت خود لپ‌تاپ، محافظي مناسب براي جابه‌جاكردن آن تهيه كرد. اين‌كه اين محافظ مناسب چيست و بايد داراي چه ويژگي‌هايي باشد موضوعي ست كه قصد داريم در ادامه به آن بپردازيم.

چمدان جنس هارد بهتر است يا سافت ؟ آيا چمدان‌هاي هارد نمي‌شكنند؟

چمدان‌هايي كه ما امروزه از آن‌ها براي سفر استفاده مي‌كنيم به دو نوع چمدان‌ سافت (soft) يا چمدان هارد(hard) تقسيم مي شوند:

چمدان‌هاي سافت ( soft ) يا پارچه اي: يكي از بيشترين چمدان ‌هاي كه امروزه از آن‌ها استفاده مي‌شود چمدان ‌هاي پارچه اي است.جنس آن ها معمولا" پلي استر(polyester) يا تفلون (Teflon) يا نايلون(Nylon) است كه بعضي اوقات براي زيبايي بيشتر از تكه هاي چرم براي طراحي چمدان استفاده مي شود.هرچه تراكم يا Denier آن بيشتر باشد قاعدتا" پارچه كيفيت بهتري هم خواهد داشت. از آن جايي‌كه اين نوع چمدان‌ها وزن سبكي دارند بسيار مناسب هستند از اين نوع چمدان‌ ها باز هم بهتر است تا براي سفر به مناطق باراني استفاده نشود زيرا رطوبت نفوذ كرده داخل آن باعث بوي نا مطبوعي در لباس‌ها و وسايل مي‌شود مگر اينكه جنس چمدان ضد آب باشد كه چمدان هايي كه روكش تفلون دارند ضد آب هستند و در صورت نگهداري مناسب ، بيشتر از ده سال اين چمدان ‌ها عمر مفيد دارند.زيپ هاي بيروني چمدان هاي پارچه اي براي دسترسي راحت تر چمدان در طول سفر به شما كمك خواهد كرد. همينطور زيپ افزايش حجم معمولا" براي اين چمدان ها در نظر گرفته مي شود كه زماني كه چمدان شما خيلي پر است و زيپ اصلي چمدان به راحتي بسته نمي شود با باز كردن زيپ كمكي به آساني مي توانيد درب چمدان تان را ببنديد. براي مشاهده اين جنس چمدان ها كليك كنيد.

چمدان‌هاي سخت) ( Hardيا سفت: اين جنس چمدان ها به نسبت چمدان هاي سافت زيبايي بيشتري دارند. علاوه بر كيفيت و دوام اين چمدان ‌ها مي‌توان به مقاوم بودن آن‌ها در برابر ضربه در قسمت بار نيز اشاره داشت كه مي توانيد با خيال راحت لوازم شكستني خودتان را قرار دهيد. همينطور آب هم داخل اين چمدان ها به راحتي نفوذ نمي كند و خيلي هم راحت مي توانيد با يك دستمال نم دار اين جنس چمدان ها را تميز كنيد.جنس چمدان هاي سخت معمولا" پلي كربنات ( Polycarbonate ) يا پلي پروپيلن ( Polypropylene ) است كه مقاومت و استحكام اين ماده ها در چمدان هنگام سفر كردن مهم‌ترين نكته‌اي است كه در اين گروه از چمدان‌ها براي خريدارانش باعث برتري شده است اما مقاوم نبودن بدنه اين چمدان‌ها در برابر خط و خش تنها نكته منفي اين چمدان ها است. براي خريد اينترنتي چمدان خلباني كليك كنيد.

چمدان هاي دلسي در قسمت بار كه قرار است مسافتي طولاني پرتاپ شوند و يا اينكه چمدان شما زير چمدان هاي ديگر قرار گيرد به مشكل نخواهند خورد و كمپاني دلسي هر دو جنس (هارد يا سافت ) را يكسان گارانتي مي كند.

و اين كاملا" سليقه شما خواهد بود كه كدام سبك و جنس از چمدان را دوست داريد و موقع چيدمان چمدان با كدام نوع راحت تر هستيد.

كمپاني دلسي به طور نمونه از چمدان هاي توليد شده در كارخانه تست كيفيت از چرخ ها ، زيپ ، دسته چرخ دار و همينطور بدنه چمدان مي گيرد فيلم كنترل كيفيت محصولات دلسي در كارخانه روي سمپل يا نمونه محصولي كه قرار است توليد شود گرفته مي شود و در صورت تاييد به مرحله توليد خواهد رسيد و در كل دنيا به فروش مي رسد . بستگي به مدل چمدان و يراق آلات (چرخ – دسته – زيپ وجنس پارچه ) جنس و قيمت هاي چمدان ها با هم متفاوت خواهد بود.

چطور سايز چمدانم را انتخاب كنم؟

در انتخاب سايز چمدان به تعداد نفرات و مدت زمان مسافرت و آب و هواي جايي كه ميخواهيد سفر كنيد توجه لازم را داشته باشيد.

معمولا" چمدان ها در 4 سايز موجود است سايز كوچك كه معمولا" بين 8 الي 12 كيلو مي توانيد داخل آن را پر كنيد و چمدان سايز كابين كه ميتوانيد آن را در اكثر ايرلاين ها داخل هواپيما ببريد معمولا" بين 7 الي 10 كيلو ظرفيت دارد كه مجموع طول و عرض و ارتفاع استاندارد سايز كابين بستگي به ايرلاين بين 113 الي 115 متغيير مي باشد كه مي توانيد داخل چمدان خود را پر كنيد.

براي ديدن اين سايز چمدان ها اينجا كليك كنيد.

چمدان هاي سايز متوسط كه معمولا" بين 20 الي 25 كيلوگرم بستگي به حجم وسايلتون ظرفيت دارد كه اين سايز به نسبت سايز كوچك و بزرگ كاربردي تر است چرا كه مي توانيد هم براي سفر هاي كوتاه استفاده كنيد هم سفرهاي يكم طولاني تر ، همينطور اين سايز استاندارد همه ايرلاين ها مي باشد.

براي ديدن اين سايز چمدان ها اينجا كليك كنيد.

چمدان هاي سايز بزرگ هم معمولا" بين 25 الي 30 كيلوگرم مي توانيد وسيله حمل كنيد كه باز اين مورد در ابعاد مختلف موجود است كه بهترين آن 158 مجموع طول و عرض و ارتفاع چمدان مي باشد در بين چمدان هاي سايز بزرگ اين سايز استاندارد همه ايرلاين ها در سفر مي باشد.

براي ديدن اين سايز چمدان ها اينجا كليك كنيد.

چمدان هاي بالاي 30 كيلوگرم كه مي توانيد تا حدود 35 الي 40 كيلوگرم هم، ظرفيت آن را پر كنيد معمولا" براي كساني كه محدوديت بار ندارند و يا مي خواهند مهاجرت كنند توصيه مي شود چرا كه وقتي اين سايز پر مي شود حمل و نقل سخت تري نسبت به سايز هاي كوچكتر خواهد داشت.

براي ديدن خريد اينترنتي ساك مسافرتي اينجا كليك كنيد.

چگونه متوجه شوم چه سايز و وزن چمداني مي توانم با خود ببرم؟(چالش اضافه بار)

به اين نكته توجه داشته باشيد قبل از سفر حتما ايرلاين خود را از جهت بار مجاز كه مي توانيد داخل چمدان بگذاريد (براي تحويل به قسمت بار) و چمداني كه مي توانيد داخل هواپيما ببريد كنترل كنيد چون بستگي به ايرلاين و نوع بليط شما كه بيزينس كلاس يا فرست كلاس باشد يا اكونومي مي توانيد حجم و سايز هاي مختلفي را با خود ببريد.

از اين رو با توجه به محدوديت بار از نظر وزني و حجمي با توجه به ليستي كه هر سال توسط ايرلاين ها در سايت شان منتشر مي شود، مي توانيد در اينجا مشاهده كنيد قبل از سفر حتما ايرلاين خود را كنترل نماييد تا در فرودگاه دچار سردرگمي و متحمل هزينه اضافه بار نشويد يا از شما بخواهند كه اضافه بار خود را از چمدان خالي كرده و در كيف ديگري قرار دهيد.

بعد از چك كردن ايرلاين خود بهترين راه حل اين است كه بعد از چيدمان لباس و لوازم خود در چمدان آن را هم وزن كنيد تا بيشتر از حد مجاز پر نكرده باشد. معمولا" حجم سايز متوسط چمدان هاي دلسي(20 الي 25 كيلوگرم) استاندارد كليه ايرلاين ها مي باشد كه مي توانيد به راحتي حمل كرده و با خيال راحت با هر ايرلايني سفر كنيد.

همينطور مي توانيد حجم لباس هاي خود را مانند كاپيشن يا پالتو يا لباس هاي بافت خود را با كيسه هاي وكيوم دلسي كه مخصوص همين كار است كم كرده تا حجم چمدان شما براي گذاشتن لوازم ديگر كافي باشد.

سبك ترين چمدان دلسي كدام است؟

با توجه به محدوديت بار در ايرلاين هاي مختلف و مشكل اضافه بار ، اكثر چمدان هاي دلسي سبك كار شده و بعضي از ان ها به عنوان چمدان هاي سوپر لايت مشخص شده كه سبك ترين نوع چمدان هاي دلسي است كه علاوه بر ان حمل و نقل چمدان را براي شما آسان تر خواهد كرد كه مي توانيد مدل هاي آن را هم از اينجا مشاهده نماييد.

دلسي-چمدان-belmont-آبي

چمدان دو چرخ بهتر است يا چهار چرخ؟

معمولا در خريد چمدان توجه به نوع چرخ ها و تعداد چرخ هاي چمدان بسيار اهميت دارد كه چمدان هاي دلسي در اين مورد بسيار عالي عمل كرده است. دلسي چمدان هايي را با چهار چرخ معمولي و چهار چرخ دوبل طراحي كرده است؟در حال حاضر معمولا" ديگر اكثر برندها چمدان هاي دو چرخ طراحي نمي كنند به دليل اينكه چمدان هاي چهار چرخ درخواست كننده بيشتري دارد.

چمدان هاي چهار چرخ در زمان جا به جايي به راحتي به همه طرف حركت مي كنند (360 درجه هستند) و بدون شك راحت تر مي توانيد آن ها را حركت دهيد. معمولا تعداد چرخ ها در ميزان روان بودن حركت و سرعت حمل آن ‌ها تأثيرگذار است. يكي از مزيت هاي چمدان هاي چهار چرخ دلسي اين است كه وزن چمدان به جاي اينكه بر روي دست شما بي افتد بر روي چرخ‌ ها تقسيم مي شود .موردي كه خيلي مسافران نگران آن هستند آسيب ديدن اين چرخ ها در قسمت بار است كه جنس چرخ هاي چمدان هاي دلسي از بهترين نوع يعني از جنس چرخ‌ هاي بلبرينگ (اسكيتي) مي باشد كه با توجه به مكاني كه چمدان در آن جا حركت مي كند چه سطح صاف و يا چه سطح نا هموار اين چرخ ها بسيار مقاوم روان و سريع و بي صدا هستند.فرق چمدان هاي چهار چرخ با چمدان هاي چهار چرخ دوبل اين است كه اين نوع چرخ ها روي فرش هتل راحت تر حركت مي كنند و هنگامي كه چمدان شما خيلي سنگين است روان تر كنار شما حركت خواهد كرد.

براي ديدن چمدان هاي چهار چرخ دوبل كليك كنيد.

زيپ هاي چمدان ها،تك زيپ بهتر است يا دو زيپ؟

زيپ بعضي از مدل چمدان هاي دلسي زيپ سكيورتك است به معني دو لايه بودن آن است اين مورد براي امنيت چمدان هاست كه دو لايه كار مي شود و به هيچ عنوان هيچ كدام از زيپ هاي آنها باز نخواهد شد تا از اين طريق كسي به چمدان شما در قسمت بار دستبرد نزد.

دليل بعدي دو لايه بودن زيپ ها بحث مقاوم بودن اين زيپ هاست كه 41 برابر قوي تر از زيپ هاي معمولي هستند تا مواقعي كه آن ها را خيلي پر كرديد و به قسمت بار هواپيما تحويل داديد در اثر پرتاپ ها در فرودگاه زيپ ها از هم جدا نشوند.

همينطور بعضي از مشتريان نگران زيپ هاي چمدان هستند تا بر اثر استفاده و تعداد دفعات باز و بسته كردن ،زيپ هاي چمدان آسيب نبيند كه با زيپ سكيور بودن چمدان، دلسي اين نگراني را به طور كل حل كرده است.

براي ديدن قيمت چمدان خلباني دلسي اينجا كليك كنيد.

تاريخچه برند دلسي

در زمينه چمدان و ساك ، انواع كيف هاي اداري ، لپ تاپ و كوله پشتي يكي از برند هاي بسيار معتبر برند فرانسوي دلسي است كه اين برند تحت ليسانس اين كشور در چين توليد مي شود با وجود گذشت حدود 70 سال از تاسيس اين برند اما با به كارگيري تكنولوژي هاي جديد و طراحي هاي منحصر به فرد وكيفيت بالاي محصولات همچنان تلاش در جلب رضايت مشتريان دارد و دغدغه مشتريان از مشكلات چمدان را سرلوحه فعاليت هاي خود قرار داده است.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 7
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 150
  • بازدید کلی : 12009
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی