loading...

poikas

poikas

بازدید : 260
11 زمان : 1399:2

در اين مطلب شما را با چند مورد از اپشن هايي كه شركت آپشن كار براي خودرو هاي اسپورتيج ،راوفور و سراتو در نظر گرفته است توضيحاتي ارائه مي كنيم با ما همراه باشيد.

دوربين 360 درجه خودرو اسپورتيج

دوربين 360 درجه خودرو اسپورتيج | دوربين 360 درجه اسپورتيج در اين بخش در رابطه با دوربين 360 درجه خودرو اسپورتيج صحبت خواهيم كرد .با وجودي كه در دنياي امروز براي خودروهاي لوكس و گران‌قيمت جديد آپشن‌هايي وجود دارند كه عمده‌ترين علت وجود داشتن‌شان لوكس‌تر كردن خودرو است، يك سري آپشن جديد ديگر نيز هستند كه علاوه بر لوكس‌بودن كاربرد زيادي هم دارند. دوربين 360 درجه خودرو از جمله‌ي اين آپشن‌هاي كاربردي است. خوشبختانه اين امكان وجود دارد كه خودروهايي كه در كارخانه به اين آپشن مجهز نشده‌اند بتوانند از طريق فروشگاه‌هاي معتبر به آن مجهز شوند. آپشن‌كار به‌عنوان يك فروشگاه معتبر در زمينه‌ي لوازم جانبي خودرو بيش از 10 سال سابقه دارد. دوربين 360 درجه خودرو يكي از آپشن‌هاي كاربردي خودرو است كه علاوه بر آن كه موجب افزايش كلاس خودرو مي‎شود مي‌تواند رانندگي‌اي بهتر و مسلط‌تر را در پي داشته باشد. اين آپشن در واقع شامل 4 دوربين در جلو و عقب و چپ و راست خودرو است كه تصاوير اين دوربين‌ها توسط پردازشگر سيستم مورد پردازش قرار گرفته و دست‌آخر يك تصوير 360 درجه روي نمايشگر خودرو به نمايش درمي‌آيد؛ تصويري كه امكان ارسال آن به گوشي راننده نيز هست. اين سيستم مي‌تواند مزاياي متعددي داشته باشد. با در دست داشتن تصاوير اطراف خودرو مي‌تواند در مكان‌هاي باريك و تنگ بدون نياز به فرمان دادن ديگران و فارغ از دغدغه‌ي خط افتادن روي خودرو اقدام به پارك كرد. همچنين در زمان‌هايي كه خيابان يا جاده ترافيكي سنگين دارد با استفاده از دوربين‌هاي جلو و عقب خودرو مي‌توان از فاصله با راننده‌ي جلويي و عقبي آگاهي پيدا كرد و با تسلط بيش‌تري به رانندگي ادامه داد. در ضمن در زمان تصادفات نيز مأمور راهنمايي رانندگي مي‌تواند براي آگاهي و اطلاع بيش‌تر از صحنه‌ي تصادف از دوربين 360 درجه و محتوايي كه ثبت و ضبط كرده استفاده كند. ذكر اين نكته نيز خالي از فايده نيست كه دوربين 360 درجه خودرو به سيستم عامل اندرويد مجهز است و مي‌تواند براي به‌اشترك‌گذاري تصاوير نيز به كار آيد. خلاصه آن كه اين آپشن مي‌تواند در مواقع مختلفي به كار آيد و مستقيم و غيرمستقيم موجب افزايش ايمني در رانندگي شود. در صورتي كه براي خودروي كيا اسپورتيج خود به دنبال خريد اين آپشن هستيد مي‌توانيد با آپشن كار تماس بگيريد و سفارش‌تان را ثبت كنيد.

جك صندوق برقي راوفور

جك صندوق عقب سورنتو آپشن مفيدي است كه علاوه بر آن كه باعث مي‌شود استفاده از صندوق عقب خودرو بسيار راحت‌تر شود، از وارد شدن خسارت به آن نيز جلوگيري مي‌كند. در صورتي كه خودروي راوفور آسيب ببيند و خسارتي به آن وارد شود، هزينه‌هاي زيادي براي راننده خواهد داشت. به همين منظور براي جلوگيري از وارد شدن خسارت به صندوق عقب خودرو، خريد جك صندوق برقي راوفور به دارندگان خودروي راوفور توصيه مي‌شود. براي خريد جك صندوق برقي راوفور مي‌توانيد با آپشن كار تماس گرفته و آن را با كيفيتي بالا و قيمتي مناسب تهيه كنيد. تمامي محصولات فروشگاه آپشن كار داراي ضمانت اصالت كالا هستند و اين اطمينان را به مشتري مي‌دهند كه كالاي خريداري شده توسط آنها اصل بوده و كاركرد بالايي خواهد داشت. با خريد جك صندوق عقب راوفور هنگام استفاده از صندوق عقب خود را خيالي آسوده‌تر خواهيد داشت. در سيستم جك صندوق برقي سنسور تشخيص مانع استفاده شده است تا زماني كه هنگام بسته شدن درب صندوق عقب، مانعي جلوي آن وجود داشته باشد، آن را تشخيص داده و به راننده هشدار دهد. اين سيستم اتوماتيك بوده و به صورت هوشمند باعث باز و بسته شدن درب صندوق عقب خودرو مي‌شود. نصب جك صندوق برقي بسيار راحت است و نيازي به قطع سيم كشي خودرو ندارد. براي نصب جك صندوق برقي خودرو تنها كافيست سوكت‌هاي آن را جايگذاري كرده و سپس آن را نصب كرد. اين مزيت باعث مي‌شود كه گارانتي خود را نيز باطل نشود. در برخي مواقع درب صندوق عقب خودرو با شدت بسته شده كه مي‌تواند باعث آسيب زدن به خودرو شود. با كمك جك صندوق برقي اين مشكل به سادگي حل خواهد شد و مي‌توانيد با تنظيم سرعت جك‌هاي اين سيستم در زمان باز و بسته شدن درب صندوق عقب خودرو از وارد شدن خسارت به آن جلوگيري كنيد. از مزاياي ديگر اين سيستم قابليت تنظيم ميزان باز و بسته شدن درب صندوق عقب خودرو است. اين مسئله موجب مي‌شود زماني كه خودرو در محوطه‌اي با سقف كوتاه قرار دارد، بتوانيد درب صندوق عقب خودرو را به ميزان دلخواه باز كرده و از برخورد درب صندوق عقب به سقف و ايجاد خسارت جلوگيري كنيد. در صورت استفاده از جك صندوق برقي خودرو براي باز شدن درب صندوق عقب مي‌توانيد از ريموت فابريك و كليدهاي داخلي خودرو نيز استفاده كنيد. جك صندوق برقي خودرو متناسب با نوع هر خودرو طراحي متفاوتي دارد و هنگام خريد آن بايد به اين نكته توجه كنيد. تمامي مزاياي گفته شده شامل جك صندوق عقب راوفور نيز مي‌شود. اگر قصد خريد جك صندوق برقي راوفور را داريد و مي‌خواهيد آن را با قيمتي مناسب تهيه كنيد با آپشن كار تماس بگيريد و راهنمايي‌هاي لازم را از كارشناسان مركز به دست آوريد.

پدل شيفتر سراتو

قبل از ورود به موضوع پدل شيفتر سراتو خوب است كه خوانندگان تاريخچه اي در مورد خودروي سراتو بدانند. اين خودرو كه توسط كمپاني كيا از سال 2003 وارد بازار شده است از دسته خودروهاي داراي موتور جلو-محور است و در مدل هاي سدان و كوپه توليد شده است. خودروي كيا سراتو به طور كلي در سه نسل عرضه شده است كه نسل دوم آن در ايران توسط شركت سايپا مونتاژ مي شود و در دو نوع اتومات 2000 و دستي 1600 به دست مصرف كننده مي رسد. البته اين نسخه از نسل دوم كه توسط سايپا منتاژ شده است، به اذعان بسياري از مصرف كنندگان مشكلات زيادي دارد. اعم از كابين بي كيفيت، رنگ آميزي بد، سواري خشك، عدم وجود سيستم كنترل كشش و پايداري و … نسخه هاي اوليه اين خودرو در سايپا، فاقد بسياري از آپشن ها بود ولي در ادامه آپشن هايي مانند سنسور عقب، دوربين عقب، سيستم دنده پشت فرمان سراتو، GPS، صفحه ي جلو آمپر و … به آن اضافه شد. نكته مهم در مورد اين خودرو آن است كه ضريب اطمينان به ايمني، كيفيت و سرعت اين خودرو در حدي است كه يگان راهنمايي و رانندگي در نيروي انتظامي جمهوري اسلامي از اين خودرو در مأموريت‌هاي خود استفاده مي كند. پدل شيفتر سراتو | خريد دنده پشت فرمان سراتو تعويض دنده يكي از دغدغه‌هاي هميشگي رانندگان است. گاهي دنده درست جا نمي‌ افتد و باعث افت كيفيت حركت خودرو مي شود و يا حتي ممكن است عدم تعويض به موقع دنده، به مرور به گيربكس هاي خودرو آسيب جدي وارد كند و مصرف كننده را دچار هزينه زيادي كند. همه اين مسائل باعث مي شود كه راننده نتواند تجربه دلپذيري از رانندگي داشته باشد. اين موضوع شركت هاي خودروسازي مانند فراري را به فكر انداخت تا به كمك تجربيات خود رد مسابقات فرمول يك ، فكري به حال اين موضوع كنند. ماحصل پژوهش هاي اين شركت ها توليد پدل شيفتر بود. اولين نسل از پدل شيفتر يا همان دنده پشت فرمان توسط كمپاني فراري به بازار عرضه شده است و بعد از آن بود كه كمپاني بي ام دبليو با محصولات خود، آن را همگاني كرد. نسل اول به دليل شكل پروانه اي و خستگي دست رانندگان، به زودي كنار گذاشته شد ولي در نسل بعدي كه توسط كمپاني مرسدس عرضه شد، كمي به اين پدل‌ها شكل و فرم داده شد و شكل آن ها متناسب با ارگونومي بدن انسان، تغيير يافت. البته اين نسل هم به مشكلاتي شبيه نسل قبلي برخورد كرد و نتوانست رانندگان را به طور كامل راضي كند. البته نبايد ناگفته بماند كه اين محصول هنوز جزو محصولات لوكس است و عمدتاً خودروهاي لوكس هستند كه از آن استفاده مي كنند. به طور كلي مي توان مزاياي پدل شيفتر سراتو را در افزايش سرعت و دقت در تعويض دنده، ايجاد توانايي تغيير دنده در هر دور موتور، تعويض دنده بدون رها كردن فرمان، خستگي كمتر و تمركز بيشتر راننده، كاهش مصرف سوخت و خلوت شدن كنسول مياني، كوتاه كردن مسير دنده امكان شتاب گيري بهتر، بالا رفتن سرعت عمل راننده، گرفته شدن بيش از نيمي از خلاصي دسته دنده و بالا رفتن عمر گير بكس دانست. از معايب آن هم مي توان به افزايش استهلاك، بالا رفتن دماي گيربكس و حساسيت نسبت به تعويض دنده اشاره كرد. براي خريد و نصب اين آپشن ها بر روي خودروي خود گوشي را برداريد و با كارشناسان ما تماس بگيريد. هر پرسشي كه داشته باشيد كارشناسان ما با جديت و به طور كامل به آن پاسخ خواهند داد و شما را در انتخاب بهترين ها راهنمائي مي كنند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 25
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 12
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 130
  • بازدید سال : 299
  • بازدید کلی : 12158
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی